Monday, October 20, 2008

Vahemere mix


See on ka meie sünnipäeva laua pealt, mu ema leivanumber. Mina kiidan küll seda taevani:) ja mu emal on mu arust maailma parim marinaad, nüüd lõpuks kirjutas ta ka selle üles

1 kg räimi, puhastatud (rümpa)
1 punane paprika
1 kollane paprika
1 roheline paprika
1 purk musti oliive
2 suurt sibulat
1 pakk (külmutatud) tigusid
vegeta
sidruniga kalamaitseaine


Marinaad:

0,7 l vett
1,5 supilusikatäit soola
4 supilusikatäit suhkrut
0,5 dl äädikat
0,5 dl õli

Kaussi panna kiht räimi, kõht ülespoole, peale raputada pisut vegetat ja sidruniga kalamaitseainet, iga kihi vahele natuke kõigist vävidest paprikaid ja sibulaid.
Proovida võrdselt ära jagada, et iga kihi vahele jätkuks. Oliive võib panna ka vahele, või ainult peale. Teod olen pannud enamasti pealmiseks kihiks.
Siis valada kõik õliga üle. Ja selle kõige peale marinaad ( ei soojendata). Pisut tilli ka, kui juhutb olema. Lasta seista külmkapis üks ööpäev!

Marinaadist: Alati tuleb maitsta ka. Marinaad peab olema pisut kangem, kui muidu marinaad on, nii soola, suhkru kui äädika poolest

1 comment:

Pille said...

Oi, kui põnev! Lisan kindlasti retseptikogusse lähipäevil, aitäh!!