Wednesday, November 5, 2008

Keele võileib


Ma olin just teinud omale keedetud keelt, kui tuli ka nami-namis 10 kooskokkamine rupskid jne.
Kui ma keelt ostsin ja kodus seda suure hoole ja armastusega keetsin, et pärast head puljongit teha, siis arvas M., kui ta töölt tuli, et ma olen unustanud ühe poti pesemata ja valas mu puljongi ära. Esiteks pidin ma kreepsu saama ja teiseks jäi mul supp tänu sellele tegemata.

Mul oli
3 väikest keelt
ja potitäis vett
ja soola

Keetsin keelt kuskil 1,45-2 tundi, ise peab kahvliga katsuma, kas on juba pehme. Keetmise ajal tuleb vahtu ära korjata. Valmis keelest tahtsin siis teha suppi ja sobib see mu arust ka lihtsalt võileiva peale.

1 comment:

Pille said...

Ma kujutan ette, kui kuri Sa M-i peale tol hetkel võisid olla :)

Pane siis pilt ja link foorumisse ka, eks :)

Aitäh - ja loodetavasti teed veel midagi rupskitest lähinädalate jooksul?