Wednesday, November 5, 2008

Pasteet vol. 2

Veel üks nami-nami kooskokkamine.

Nii, nüüd mul siis õnnestus teha sellist pasteeti, nagu mu emmegi teeb. Ega eriti palju keerulisemat polegi mu esimesest pasteedist. Kuna tegin vanematele ka, siis mul on kogused suuremad

800g kanamaksa
2 suurt porgandit
2 väikest sibulat
2 loorberilehte
suhkur, sool, pipar maitse järgi
brändi
Saaremaa taluvõi

Maks, terved kooritud silbulad, tükeldatud porgandid, loorberilehed panna veega keema, keeduvette juba lisada maitseaineid (va suhkur). Keeta kuni sibul ja porgand on pehmed. Vahtu tuleb ka korjata aeg-ajalt. Siis tuleb kurnata (loorberid välja võtta) ja maks, porgand, sibul lasta läbi hakkliha masina. Lisasin võid, brändit ja maitseaineid veidi juurde (mulle maitseb natuke magusapoolne pasteet), segasin ja lasin veelkord läbi hakkliha masina. Ning kõige lõpuks mikserdasin veel natukese võiga kõik läbi. Suurepärane!

No comments: