Saturday, October 12, 2013

Koorene lõhesupp krevettidega

Käisin suvel Cafe Nobles söömas. Esiteks juba suurest uudishimust, et mida head siis ikkagi köögikubjas Juha Rantanen teeb :).
Proovisime erinevaid asju, aga kõige enam meeldis ettekandja poolt kiidetud Soome kalasupp koorega.
Mulle meeldivad sellised söögikohad, kus ma saan sööki, mida ma kodus järgi teha ei oska või uue idee, mida ise ka järele proovida.
Kohad, kus ma saan sellise söögi, mida ma kodus paremini teen - ei jäta kahjuks mingit muljet.
Nii et see supp sai mu punasele kalasupile võrdse konkurendi :)


6 dl vett
2 dl piima
1 dl kohvikoort
600 gr lõhe või forellifileed, või kala supipõhja
100-150 gr hiidkrevette
kartuleid (mõnusalt suured tükid, suvel väiksed terved värsked kartulid)
1-2 sibulat
soola-pipart-tilli
2 lehte loorberit

Keeda supipõhjast puljong või siis kuumata vesi ja lisa loorber, sool-pipar, tükeldatud sibul. Lisa kartul ja keeda peaaegu pehmeks, lisa kalatükid. Vala juurde piim ja koor ja hiidkrevetid ning kuumuta natuke. Kontrolli maitset, vajadusel maitsesta veel ning lisa juurde till.

No comments: