Thursday, February 3, 2011

Rull, porgandi-punasesõstra rull


Nagu lugejad nüüdseks aru saanud on, meeldivad mulle tervislikud söögid ja mida on kerge teha.
Selle rulli idee on samuti Anni Arro "Itaalias, Pelgulinnas ja Sepamaal..." väikeste mugandustega. Täidise vahetasin täiesti ära, sest zelatiiniga mässamine on minu jaoks veel väga keeruline :)
See rull meenutab rullbiskviiti, mäletan et kui olin umbes 10 aastane ja proovisin rullbiskiividi põhja teha, siis see mul ei õnnestunud, nüüd täiskasvanuna oli see täitsa lihtne.

Tainas:
500 g riivitud porgandeid
100-150 g suhkrut
1tl vanillisuhkrut
3 muna
5 sl õli
120 g jahu

Täidis:
pakk kohupiima 250g
250 ml vahukoort
suhkrut
sulatatud punaseid sõstraid või mingeid muid marju

Sega taina osad kokku, laota ahjupannile ja küpseta 10-15 minutit. Jahuta.
Keera tainas puhtale küpsetuspaberile tagurpidi. Täidise jaoks vahusta vahukoor, lisa juurde kohupiim, suhkur ja marjad. Nüüd laota täidis küpsenud tainale ja keera küpsetuspaberi abil rulli. Pane külma 2 tunniks. Lõika viilud ja serveeri :)

1 comment:

Katja said...

kook näeb isuäratav välja aga sellesse taldrikusse olen lausa armunud :)